loading...
انجمن بازی ایرانیان
MianJI بازدید : 64 جمعه 12 مهر 1392 نظرات (1)

http://ps3trophies.varhyid.com/img/battlefield_bad_company/battlefield_bad_company_logo.png


آقای Lars Gustavsson مدیر خلاق DICE به تازگی اعلام کرد که بازی Battlefield: Bad Company 3 اتفاق خواهد افتاد و ساخته خواهد شد. او در یک مصاحبه مطبوعاتی گفت: احساسم به من می گوید که من دوست دارم این کار را ( ساخت نسخه سه Battlefield: Bad Company ) انجام دهم. زمانی که ما شروع به ساخت company 1942 کزدیم واقعا شور و اشتیاق داشتیم و این کار به ما شور و اشتیاق داد سپس ما راه خود را با ارائه دوره های متفاوت جنگ ادامه دادیم اما Bad Company یه آزادای خلاقیت حساب می شد .

برای مشاهده ادامه خبر به ادامه مطلب مراجعه کنید...

http://ps3trophies.varhyid.com/img/battlefield_bad_company/battlefield_bad_company_logo.png


آقای Lars Gustavsson مدیر خلاق DICE به تازگی اعلام کرد که بازی Battlefield: Bad Company 3 اتفاق خواهد افتاد و ساخته خواهد شد. او در یک


مصاحبه مطبوعاتی گفت: احساسم به من می گوید که من دوست دارم این کار را ( ساخت نسخه سه Battlefield: Bad Company ) انجام دهم. زمانی


که ما شروع به ساخت company 1942 کزدیم واقعا شور و اشتیاق داشتیم و این کار به ما شور و اشتیاق داد سپس ما راه خود را با ارائه دوره های متفاوت


جنگ ادامه دادیم اما Bad Company یه آزادای خلاقیت حساب می شد . او در ادامه گفت همانطور که می دانید Battlefield: Bad Company 2 بعد از نسخه


اورجینال در سال 2010 برای PS3 PC و X360 عرضه شد. این دو بازی گیمرهارا با شخصیت هایی همچون پرستون مارلو جورج گوردون نحیف جونیور و... آشنا کردند


و این یک تجربه خوبی بود که من دوست دارم دوباره اتفاق بیفتد چون من این نسخه را واقعا دوست دارم. Battlefield: Bad Company 3 می تواند همراه بازی


هایی مانند  Mirrors Edge 2 و Star Wars: Battlefront و... عرضه شود اما نگران نباشید چون این بازی ساخته خواهد شد. EA قبلا گفته بود که بازی


Battlefield: Bad Company 3 در حال توسعه نیست اما به من اعتقاد کنید شرکت Battlefield: Bad Company را فراموش نکرده است بلکه این بازی فقط


به یک مسافرت طولانی مدت رفته است. نظر شما چیست؟؟؟؟؟؟


http://upload.wikimedia.org/wikipedia/fr/5/50/Battlefield_Bad_Company.png

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
به بزرگترین انجمن بازی ایرانیان خوش آمدید.تلاش همه ی ما این است که جامعه گیم ایران به حد قابل توجهی رشد پیدا کنه و همه در کنار هم بتونیم از این بازی ها لذت ببریم...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 47
  • کل نظرات : 43
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 21
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 69
  • بازدید ماه : 318
  • بازدید سال : 1,013
  • بازدید کلی : 8,867