به تازگی آقای Jean-Sebastien Decant در مصاحبه ای با Polygon در مورد علت تاخیر خوردن نسخه PC بازی Assassin's Creed 4: Black Flag گفت که در دامه می توانید بخشی از حرف های او در این مصاحبه را مشاهده کنید.
باما در ادامه این خبر همراه شوید...
به تازگی آقای Jean-Sebastien Decant در مصاحبه ای با Polygon در مورد علت تاخیر خوردن نسخه PC بازی Assassin's Creed 4: Black Flag گفت که در دامه می توانید بخشی از حرف های او در این مصاحبه را مشاهده کنید. او گفت: یکی از دلایل این است که یوبی سافت همیشه نسخه PC هر بازی را آخر از همه ( نسخه های دیگر) توسعه می دهد اما همه چیز به نسخه اصلی بستگی دارد به عنوان مثال اگر نسخه اصلی بازی نسخه PS3 یا X360 می یود ما زمان بییش تری برای تطبیق داد آن با نسخه PC نیاز داشتیم. چون نسخه PC آخر از همه توسعه می شود ما نیاز داریم تا اول نسخه های دیگر را به پایان برسانیم. او افزود به دلیل اینکه نسخه PC آخر از همه توسعه می یابد تیم ما به چند هفته بیشتری نیاز دارد تا مطمئن شود محصول نهایی یک محصول عالی و فوق العاده خواهد شد. تکنولوژی که ما برای بازی Assassin's Creed 4: Black Flag استفاده کردیم برای نسل فعلی بود پس ما باید ابتدا نسخه های نسل فعلی را می ساختیم و همین کار را هم کردیم و بعد از آن به دنبال نسخه های نسل بعدی و PC رفتیم یعنی شما باید ابتدا یک نسخه را به پایان برسانید و مطمئن شوید که بازی را بدون اشتباه ساخته اید سپس به دنبال نسخه های دیگر بروید. پس می توان از حرف های او اینگونه برداشت کرد که یوبی سافت می خواهد همه نسخه ها به خصوص نسخه PC را به بهترین صورت بسازد . نظر شما چیست؟؟