loading...
انجمن بازی ایرانیان
MianJI بازدید : 58 جمعه 12 مهر 1392 نظرات (0)

Jonathan Morin خالق عنوان Watch Dogs در مصاحبه اخیر خود اعلام کرد که ممکن است Ubisoft دو عنوان Assassin’s Creed و Watch Dogs را سال به سال یک در میان عرضه کند.

آقای Morin در اینباره گفت و گویی را انجام داده و احساسات خود را نسبت به Assassin’s Creed ابراز می کند زیرا ممکن است در فروش Watch Dogs تاثیر گذار باشد.

 

با ما در ادامه خبر همراه شوید...

Jonathan Morin خالق عنوان Watch Dogs در مصاحبه اخیر خود اعلام کرد که ممکن است Ubisoft دو عنوان Assassin’s Creed و Watch Dogs را سال به سال یک در میان عرضه کند.

آقای Morin در اینباره گفت و گویی را انجام داده و احساسات خود را نسبت به Assassin’s Creed ابراز می کند زیرا ممکن است در فروش Watch Dogs تاثیر گذار باشد.

((در حال حاضر تمام تمرکز خود را برروی پروژه Watch Dogs متمرکز کرده ام و خواهیم دید که چگونه زمان عرضه مردم با جیغ ها و هیجان های خود از بازی حمایت می کنند.در حال حاضر نیز نباید هیچ عجله ای انجام داد و فقط باید منتظر ماند و واکنش ها را دید.))


Watch Dogs برای دو کنسول PlayStation 4 و Xbox One در زمان انتشار جهانی آن ها در دسترس خواهد بود همانند عنوان Assassin’s Creed 4: Black Flag.در این رابطه Morin اذعان دارد که می تواند انتشار هم زمان این دو برای نسل بعد در فروش هر دو مشکل افزایی کند.


((من فکر می کنم که دو عنوان Black Flag و Watch Dogs دارای المان ها و احساس های جداگانه ای هستند و اگر GTA را نیز تجربه کرده باشید می دانید که هر سه این عناوین بسیار عظیم هستند و به همین نسبت متفاوت نیز خواهند بود و از فروش عنوان خودم نگرانی ندارم.منظور من این است که کنترل احساسات مردم در هنگام عرضه این عناوین در دست من نیست و خود من بودم در هنگام عرضه هر سه عناوین آن ها تجربه می کردم زیرا ما شاهد 3 دنیای بسیار متفاوت و جذاب هستیم.


به نظر من شرکتی چون Ubisoft در حال رقابت با خودش است و آیا این مورد بدی دارد؟اگر من جای مدیر عامل این شرکت بودم اعلام می کرد که من برای نسل بعدی دو عنوان در اختیار دارم که قصد دارم آن ها به رقابت وا داشته که جنبه های مثبت این قضیه بیشتز از جنبه های منفی آن قابل رویت خواهد بود.من عقیده دارم هر دوی این عناوین دارای تفاوت هایی هستند که می تواند مکمل یکدیگر باشند.فرنچایز Assassin’s Creed سری عناوینی هستند که امتحان خود را در سال های قبل پس داده اند و عنوان جدید ما نیز در طرف دیگر قضیه کاملا متفاوت با سری نام برده شده است.من فکر می کنم با برنامه ریزی مناسب می تواند تعادل درستی بین این دو عنوان درست کرد و من نگرانی چندانی در این باره ندارم.))


Watch Dogs در نوامبر امسال برای پلتفرم های Xbox 360, Xbox One, Wii U, PS3, PS4 و PC عرضه خواهد شد.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
به بزرگترین انجمن بازی ایرانیان خوش آمدید.تلاش همه ی ما این است که جامعه گیم ایران به حد قابل توجهی رشد پیدا کنه و همه در کنار هم بتونیم از این بازی ها لذت ببریم...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 47
  • کل نظرات : 43
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 20
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 40
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 88
  • بازدید ماه : 337
  • بازدید سال : 1,032
  • بازدید کلی : 8,886